19 september

Hallå där! 

De senaste två nätterna har Natta spenderat hos mig, - vilket har varit hur mysigt som helst. 
Och med tanke på att vi "firade" en månad igår så vart de helt awesome! 
Vi .. tittade... "" på Mary Poppins... 
Vi kollade typ 40 minuter, men när de hoppade in i teckningen och jagade en tecknad räv så gav vi upp och snabbspolade genom allt istället! 
 
Imorgon är det skolfoto och jag har fått hem mina nya skor idag! 
Yääy! :D 
Lägger upp bild på min outfit imorgon, om jag hinner/orkar. EHEHE.
 
Nu ska jag kolla på Vampire Diaries, äta chips och tycka synd om mig själv för att jag är så trött. 
 
Peace! 
14åriga Lovisa hade aldrig ens kunnat drömma om att få dig. 
Men när du ligger i mina armar och sover kan jag inte förstå hur jag klarat mig utan dig. 
Jag älskar dig. ♥
 



Lätta ditt hjärta

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback