Long time, no see.

Hej kära bloggläsare! (Om det finns några kvar...) 
Nu var det alldeles för länge sedan jag uppdaterade här.. Och jag har så mycket att säga! 
Jag har ju tagit studenten, haft "sommarlov" som bestod av jobb och nu.. wow, hela livet är så bra! 
SÅ BRA SÅ BRA SÅ BRA. <3 
På studentdagen åkte jag MC <3 
Pappas snälla jobbarkompis körde mig! 
(Jag sket i idén att ha klackskor på mig, det skulle ha varit alldeles för jobbigt..) 
Träffade Sprak (mysteriet på greveholm<3333) på klassresan till Skåne och SVT! 
Den klassresan var förövrigt helt galen. haha!
 
 
Jag har firat 1 år tillsammans med min finaste Nathalie, och även...
 
Förlovat oss! Men mer om det en annan dag.. 
eheheh. 


gud så fin header :)

Svar: åh tack så mycket! Din är också väldigt fin!
Aurora Axelsson

2013-11-06 // 22:44:06

(min dator stängdes ner vet inte om min kommentar skickades så skriver igen haha!)
Jag älskar verkligen din blogg!! :D Grymt fin på första bilden (och dom andra bilderna också haha) grattis till er förlovning, ni är så fina tillsammans! :D kramis

Svar: ååh tack!! <3 Du är så snäll! tack så jätte mycket, visst är vi ^-^
Aurora Axelsson

2013-11-07 // 20:30:24

Lätta ditt hjärta

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback